Inte alls...

Pigg på att gå till jobb idag... Känner mig grymt sliten... Och då e vi ändå bara inne på första veckan efter semestern... Man ska vara full av energi och se framemot höstens och vinterns utmaningar... Men så känns det inte för mig i år... Jag känner mig trött, sliten och vill bara sova i princip... Men den här terminen har ju inte börjat alltför bra så det blir väl bättre hoppas vi!! Idag jobbar jag till 17... Och sen ska jag hem och försöka få lite ordning på mitt kök *ler*. Kanske till och med börja lite med den rensningen av förrådet jag skjutit på hela sommaren oxå...

Och du... Jag hoppas fortfarande på att du gör "det rätta"... Fattar inte att jag hamnar i den här situationen gång på gång... Men du har mitt hjärta... Må så vara att jag inte hört av dig på lääääääänge och du har säkert glömt bort mig, men jag har då inte glömt dig... Kommer aldrig att göra det heller... Du betyder för mycket... Men jag vill inte att du ska göra det så försöker så smått lägga locket på, men kommer inte att tillåta någon att komma för nära igen... Har blivit bränd så himla många gånger nu så nej tack... Men jag vet lika bra som alla andra att kommer du och säger hej så e jag körd igen.... *suck*.

Nu e det nog dags för duschen och sen iväg till jobb... *suck* Som sagt... Orkar inte riktigt idag:( Men men det e bara att bita ihop och gå dit... Känns alltid bättre när man väl e där=)

Förbannade myggor!!!! Fått en massa stick på foten idag :(... Ont ont ont!!!

Puss alla mina goa vänner

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback