Hemma... Eller tja...

Ja då var semestern över för den här gången... Vilken härlig helg det har varit *ler *Helt underbart att bara få umgås med Erika=) Ja och i lördags med Mari och Micke... efter många om och men blev det rätt *hehe* Var på lite dåligt humör i början där men det gick över... Besteg ju ett berg för att sen få höra att det var fel :S. Men men slutet gott allting gott eller hur e det man säger?

Iaf så vädret var underbart... Nästan för armt i går när vi bestämde oss för att romenera längs avenyn... Men tillsist fick vi tag i enrestaurang med hyfsade priser, men om det var gott vet jag itne direkt *skratt
* Erika gillade inte "såsen" under räkorna!!

Men liksom alltannat så var det ju tvunget att det skulle ta slut, men vi har redan nu bestämt  att vi ska åka dit nästa år oxå :D Stannar lite längre tid då dock=)

Vad gjorde i egentligen?? Jo vi hann med en sväng på Liseberg tillsammans med Mari och Micke, tydligen samma kväll som Tomas Ravelli blevnedslagen (Eller något). I söndags tog vi en sväng ner till Frölunda Torg och ERika hittade äntligen ett par solglasögon precis som de hon hade innan och blev överlycklig... Jag hittade en ganska rolig bok... Så för tillfället får Sagan om isfolket vänta för nu läser jag pocketböcker *hehe* När vi ansåg oss färdiga med Frölunda stack v i in till stan igen och vilade upp oss lite på vandrarhemmet... Sen ville Erika prompt se var Martin bodde så e tur till Hisingen blev det oxå... Men den fegisen bangade ur precis som vanligt... så det blev bara en snabb tur och ERika gillade inte Wieselgrensplatsen alls... Så vi åkte tillbaka och tog det lugnt bara... blev en tidig kväll...

Igår kom vi ifrån vandrarhemmet, som för övrigt var helt underbart!! Lite gratis reklam, men ska ni till Göteborg och vill bo billigt, ganska centralt med trevvlig personal, så e Stigbergslidens vandrarhem verkligen att rekommendera... Vi kommer tillbaka nästa år=)

Oh ja glömde att vi tog en tur med Dramapaddan oxå ochdet rekommenderar jag verkligen... *hehe* Bertha oc hFolke var bara bäst... Det som retar mig är att jag tycker att jag sett "Folke" förut men itne kan komma på vart... Lägger in ett fot på dem så kankse någon kan hjälpa mig???!!!

Igr gick vi som sagt längs avenyn och bara njöt... Blev inte fler böcker för min del, fast jag såg ett par jag helt klart kunde tänka mig... Men det kommer fler chanser för jag tror dock de finns kvar=)

Nej nu e det dags för "Förhäxad" och sen dags att städa lite så mamma blir glad på mig=) Plus att ma nska hinna klämma in en middag med=)

Och nu e det klart.. .Blir Karlskrona trots allt på fredag=) Var ju itne helt säker igår men ringde KHK´s kansli och han skulle hålla en biljett åt mig=) Och bussresan e betald sen länge... Så äntligen blir det hockey=) Två dagar på rad dessutom!!!!Oh, vad jag ska njuta!!! Sen börjar ju jobb igen!!!

Puss puss allihop--- Ps bilder kommer senare

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback