Helgen bjuder på...

  • Massa mys framför tvn tillsammans med min Superbabe...
  • Kasnke en massa pussel oxå...
  • En massa tänkande och säkert en hel del tårar... Dvs precis som vanligt då jag och Eva umgås *skratt*

Grattis till Coffe som blir 23 i dag... Hoppas du får en bra dag trots släktträffar och dylikt *skratt*

Annars finns det väl inte mycket mer att rapportera... E lite trött men illamåendet har gått över... Skönt det...

Usch just nu e jag inne i en period då jag väldigt gärna vill ha någon vid min sida.... Men det e inget jag går ut och pratar om... Skriver det istället... Kände det extra mycket igår... Vet inte varför... Men jag vill väldigt gärna ha en gosig pojke bredvid mig då jag sover... Saknar den känslan... *suck* Men men... Den här deppen går snart över oc hdå tycker jag det e skönt att vara singel igen :D Fast just nu e det inte det...

Nej nu kallar duschen... Och sen en runda till stan...

Puss puss


Lämna en kråka tack!
Postat av: Lena

Gumman, jag förstår vad du menar. Till och med jag har den känslan ibland och då har det gått långt. Bara häng i så ska du se att du också hittar nån så småningom om det är det du vill. Eller hittar du nån när du har kommit över den känslan *ler*

Postat av: Ese

*ler* Illa att vi kommit så långt eller hur :S Jo jag letar inte aktivt så... Vet vad jag vill men eftersom det inte verkar bli så så får man kolla upp andra möjligheter... PH e ju ingen möjlighet *asg* Men om en liten pojke kommer över vissa saker så e han MYCKET intressant... =). Han som e orsaken till att jag känenr såhär tror jag för jag har känt så hela veckan... Kram

2007-08-18 @ 12:52:37
URL: http://esenese.blogg.se
Postat av: Tim

Hej Ese! Det kommer/Din Lillebror tim

2007-09-04 @ 15:13:42

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback