"Festival"

Eller vad man nu ska säga *hehe* Marknad låter bättre, men tydligen vill itne de stora "stjärnorna" komma och uppträda på marknader så därför blev Mikaeli marknad helt plötsligt Palmfestivalen :S Men men... det var väl hyfsat skoj... Gjorde av med rent för mycket pengar som vanligt *skratt *Men det var det värt!!

Erika fick åkt karuseller så hon e väl nöjd;) Tack Tina för den lilla stunden vi fick igår *ler* Du ska få se filmen sen :P

Var hos Eva igår kväll oxå :D Trevligt... Åt lite räkor och jag kände mig superdum för att jag inte hälsat på på så länge... Min lille gosepåg Noah e för fasen en STOR kille nu!!! Och Anton *ler* Ja han e bara för härlig:D

Såg Perikles i fredag och de kan fortfarande få folk att gunga alltså *skratt* Träffade även på några kollegor *hehe* I "bajamaja kön" av alla ställen *skratt*

Och jag har faktiskt gått ett steg till nu... Ett steg  närmare att bli hel igen känns det som... Men som vanligt kommer jag nog att bli bränd... Men det känns ändå som att han sist lossnat lite... Vi får väl se... Jag vet att jag tycker om honom iaf...

Nu märks det att man börjar komma ini  vanliga rutiner, för det e söndag och vad ska jag göra??? Jo städa och tvätta :S Men men... Det behövs verkligen... Suck... Sen i morgon stänger jag ju... Blä... Men men inget att göra åt... Jag har jobb och det e jag glad för :D

Har faktiskti tne mycket planerat alls den här veckan... Ska hjälpa mamma någon dag... De har börjat flytta så smått nu ju... Ska bli skoj att se deras lägenhet :D Har bara stått och kikat in i en likadan på nedersta våningen :S Och då såg man itne allt  ju...

E lite sliten efter allt promenerande i helgen, men köpte ett par "foppatofflor" och jag måste säga att de e grymt sköna att gå i... Fula men riktigt bekväma... Till och med så Erika gillade sina :O Fick höra att "äntligen e du ltie modern mamma" TAck för den telia :S

Nej nu ska jag rycka upp henne ur sängen oc hse till så hon städar sitt rum!

Pussssssssssssssss

Lämna en kråka tack!
Postat av: Rebecka

Foppa-tofflor är bäst!!! *hehe*
Jag trodde Mikaeli var nästa helg... =(
POK

2007-08-26 @ 21:12:03
Postat av: tina

Tack sj gumman det va bara kul...fråga erika när vi ska åka fritt fall igen he he

2007-08-26 @ 22:01:54
Postat av: Ese

Becky: Det trodde jag med men de sa till mig att det var den här helgen... sen blev allt så väldigt stressigt... Så det blev knas :S
Tina: *hehe* "Säg till dem att släppa av mig!!!!!!"


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback