Äntligen...

Är det dags för det jag längtat efter typ hela sommaren :D DEt e dags att sätta sig och se pågarna träna... Hur desperat e man egentligen???*skratt* Men det här känns s himnla skönt=) Och sen efteråt e det dags att gå lite på stan med mina babes jue=)

Imorgon bär det av till IKEA =) Det har jag oxå sett fram emot=) Kunna göra om lite här hemma osv...

Annars har jag inte så hemskt mycket mer att berätta... Mår fortfarande lite sådär, och det vet de flesta vad det beror på... Faktiskt aldrig känt det som jag gör nu :S Hemskt jobbigt med tanke på att ajg vet att det aldrig kommer att bli... Har blivit så likgiltig när det kommer till andra...

Nej nu e det frukost och en sväng in i duschen som gäller... Daniel och company dyker väl upp vid halv tio!!

Pussas

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback