Vänner....

Är något man ska vara grymt rädd om ochmina är bara helt underbara... Älskar er allihop... Tack för att ni står ut med mig!! Särskilt när jag får mina depp ang vissa saker...  Sen finns det vissa vänner man växer ifrån... Men visst saknar jag tiderna från förr...

Cissi, Eva och jag med "Något som kan hända " på väg till Vångafesten... En strippande Thomas och nyåår med "felfärgat hår" *hehe* Det var tider det... Eller en Jenny som hoppar i Erikas säng där hennes syster ligger och mår allt annat än bra *skratt*. Nej fy... Men tyvärr känns det som om man glidit isär... Det började nog när jag flyttade från "gården" Sen blev det annat som upptog ens vardag... Nu spelar ju hockeyn en stor roll och tyvärr e det bara Jenny som delar det intresset... Men hon har ju aldrig "tid" att följa med *snyft*

Men jag har ju mina "töser och pågar" som jag älskar!

Tessan- We go waaaaaaaaaaaaaay back 'ler*
Daniel- gammal man :P Rullator nästa;)
Tina- Du e my number one babe;)
Lena- *hehe*
Tess- Du e haaarlig du;)
Magnus- Svågern som e en riktig klippa!!!
Henrik- Min lille "tossing" *skratt*
Veronica- Saknar dig på hockeyn:(
Vanja- Systra mi.... Tack för att du e så go;)
Camilla- Kom heeeeeeeeeeeeem.... Saknar dig tjejen!!!:(
Eva-Som sagt... Vi har haft våra partyfdagar vi *hehe*
Simon- Må så vara att vi inte alltid drar jämnt, men du betyder mycket för mig grabben... Kom hem:(


Finns massor mer och DU betyder massor det vet du!!! Saknar dig!!!

Puss på er allihop

Lämna en kråka tack!
Postat av: Lena

Hmmm, undrar just vad det stod för, men det kanske du berättar nån gång :) Du är viktig för mig med gumman *Kram*

2007-04-12 @ 22:22:32
Postat av: Ese

Såg nu att jag glömt hälften;) Skulle skriva att vi dealr ett intresse ju ;) Tror du vet vilket jag menar :D Eller tja vi delar ju mer än ett *ler* Kram

Postat av: tina

du o lena o tess e mina töser det vet ni om...älskar er alla puss

2007-04-13 @ 11:01:43
Postat av: Ese

Love you too... Mår du bättre idag gumman??? Puss

2007-04-13 @ 11:22:20
URL: http://esenese.blogg.se
Postat av: Ese

Och ni e mina ;) Lov you too... Hoppas du mår bättre Tinis... Jag kännerm ig lite bättre men samtidigt inte... Berättade ju varför igår *suck* Puss

2007-04-13 @ 12:11:39
URL: http://esenese.blogg.se
Postat av: TESS

asså töser!
jag vill oxå va med o dela kaaarleken här.
hoppas ni mår lite bättre nu och att ni hade en mysig lördag.
puzz puzz

2007-04-15 @ 22:08:19
Postat av: Ese

Share the löööööööööööööv with us Tess;)

2007-04-15 @ 23:20:36
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback