Vad ska man göra?

Tonårsdotter... Fy för... Vilken dag man hade igår... Det var tårar och skrik och man fick höra både det ena oc hdet andra! Aldrig mått så dåligt som igår. Inte heller känt det som att jag inte räcker till... Men igår gick allt bara fel...Allt gick bara stick i stäv med det jag kämpar för... *suck* Men men tillsist löste det sig oc hvi kom till en kompromiss, vilket ledde till att 22.30 satt jag hos min pappa och drack kaffe :D. Trevligt trevligt!! Fick se pappas bilder från Paris... Fy för... jag hade då aldrig gett mig upp i Eiffeltornet :S Iaf inte högst upp...

Idag händer det nog inte så mycket här... Ska ta och städa lite... Få upp tvätten från igår och lite sånt icke skoj men nödvändigt... Sen får jag se om det kasnke blir en sväng ner till mamma eller så...

Nytt kapitel finns förresten uppe för de som får och vill läsa;)

Ahh... Nu kom jag på vad jag kan testa oxå :P Har ju en brännare jag fått av Danne som legat ett bra tag... Kasnke att man kan fösöka sig å att installera den idag... Så man kan få bort lite saker från datorn och kanske inm en snar framtid installera Sims igen :D Vill spela!! Var så grymt länge sen, men min mini dator har ju inte plats just nu :(

Ja nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer... Måste planera lite Tupperware visningar oxå... Det har försvunnit i allt man har att göra på jobb nu på sistone... Men men det börjar lugna ner sig nu så nu finns det plats för ett eller två demos i veckan igen :D

Kollar Mifs hemsa flera gånger om dagen... Vill ha besked om Erikas favvo faktiskt... Men hoppas p åatt han stannar... Hon blev himla glad över autografen Caroline:D Så tack igen för att du fixade det;)

Nu ska jag se om bilden som itne ville läggas in i går vill idag :D

Puss alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

Usch det är inte roligt med tonårsdöttrar.. Väldigt glad för att jag slipper det. Det har löst sig med jobb. Jobbar för fullt igen nu.

Kram....

Postat av: Ese

Vad skönt att höra att det löst sig för dig!!! Verkligen glad för din skull!! Jo, var du glad att du slipper tonåren ;) Verkligen ingen dans på rosor:(

2007-04-22 @ 09:00:07
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback