Vad hände?

Med sommaren???*suck* Kallt och grått har det blivit igen... *blä* Och idag ska vi ut och gå med barnen... Blir bara en runda till Östervångsparken men hur skoj e det i det här vädret? Vi har verkligen inte tur med vädret när vi väljer utedagar :(

Igår hade ajg en riktig killer dag... Började 7.15 och var hemma 21.15... Jippi... Det var Pk, planering och massa annat... Jippi.... :S Idag jobbar jag till 16.30... E helt slut oc hhade gärna sovit någon timme till... Men men...

Usch vad jag saknar dig min vän... SNART hoppas jag det blir av... *ler*

Oh helg snart :D Kanske att Madde och Mårten kommer upp då... Länge sen man umgicks med dem...

Och Tess... Du vet vart jag finns om det är något...

Lilltösen ringde mig i morse oc hhade så ont så ont... Hon grät i telefonen tom... *suck* Vet inte hhur jag ska göra med det... Vet ju vilket helvete det e... Så jag sa att hon fick stanna hemma idag... Älskar dig snäckan!!!

Annars händer det itne överdrivet mycket i mitt liv just nu... Mest jobb jobb jobb... Och så lite jobb till... Ska in till Malmö i morgon och se supporter hockey har jag tänkt *hehe*

Puss alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: TESS

tack mitt hjärta, det värmer att höra.
puzz

Postat av: Lena

Fegis, Man ska inte bara se, man ska så klart vara med och bli totalt utskrattad *ler*

2007-04-19 @ 10:02:16
URL: http://halia.blogg.se
Postat av: Ese

Tess... Vad är vänner till för???*ler* Puss puss!!! Och Lena... Eh nä... Tror inte det va;) *fniss* Räcker jag gör det i berättelsen ju :P IRL?? Nätack;)

2007-04-19 @ 17:51:54

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback