Tungt och Tomt...

Ja det finns inte mer att säga... Elitserie sejouren e slut fölr den här gången... Leksands matchen var bedrövlig... Förutom de sista tio då grabbarna tydligen vaknade ur något slags koma och började trampa på för fullt!! Men det räckte inte hela vägen hem... *suck* Borde väl vara ilsk och arg och förtvivlad och arg och you name it... men till vilken nytta??? Dt ändrar ju ingenting... Jag kan älta samma sak om och om igen utan att historien förändras så varför inte bara låta gjort vara gjort och ta nya tag inför nästa säsong??? Det positiva e ju att Calle stannar och tränarduon som presnterades i går ser ju bra ut... So far...  Nu gäller det att slicka såren och komma igen med nya friska tag till nästa säsong...

Vad har mer hänt??? jo har fått tid till att dra ut Erikas rör i örat och d3et känns skönt... Fanns risk att det blev permanent hål i trumhinnan om röret satt längre :S

Har haft barnkonferens idag och det var väl trevligt... Eller tja så trevligt det kan bli...

Snart påsk... Och jag saknar dig min lille Rögleit :( Vill så gärna ha dig i ett påskägg;)

Mer??? Tja förutom att det blev ttalflopp i Leksand så var resan trevlig :D Tina, Lena, Björn, Reino, Thomas och André... Ni e coola;) *hehe*

Lägger väl in ett par bilder här :D  Ha det gott alla mina godisbitar och puss på er!!!

image13


image14

image15

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tina

weeeeeeeeeeeeeee bilder på mer än mig jag e schockad hahaha

2007-04-05 @ 10:57:04
Postat av: Ese

*hehe* Ja du ;) Jag tänker inte sluta upp med att chockas;)

2007-04-06 @ 09:49:09
Postat av: Björn

Haha, jag tycker ändå attd et är jäkligt häfitgt att vi har Himmler i klacken. Vem det är får du lista ut själv. Glad Påsk morsan! :)

2007-04-06 @ 10:22:14
Postat av: tina

vem e himmler

2007-04-06 @ 15:14:27
Postat av: Ese

*hehE* Himmler???:P Tja jag har ju mina aningar men e inte helt säker;) Men glad påsk på dig med pågen min =) Och gietvis till alla andra som läser min trista blogg :D


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback