Snart påsk

Och jag har inget inplanerat... Eva och Jenny e på mig att vi ska ut och festa på 28+ i morgon men jag har inga pengar till det känner jag :( Samtidigt känns det som om jag vill ut... Men jag måste hålla i slantarna känns det som... Blev lite för mycket uppe i Leksand känns det som... *ler* Men men... Någon gång ska väl jag oxå få njuta av att ha det ganska gott ställt :D Får väl gifta mig rikt annars... Problemet e att jag inte ska gifta mig i gen;)

Jaha... Något mer som hänt??? Jag slocknade typ halv elva igår... Och sov till sju,.. härligt... Inte ofta jag sover så många timmar... Nu ska jag iväg på jobb... Sen får vi se om man kanske får trevligt besök i helgen *hihi*

Pusssssssssssssssssssss


image16

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tina

hmm du gör det på ren jävelskap när du lägger in bilderna på mig hehehe

2007-04-05 @ 10:55:21
Postat av: Ese

Såklart hjärtat;)

2007-04-06 @ 13:11:33
Postat av: Tess

gott med glassmin hunny?! :P

2007-04-06 @ 18:51:59
Postat av: Tina

ja det va jättegott men inte rånet örk

2007-04-06 @ 22:31:29
Postat av: Ese

Nä fy... Det smakade mest papper:( Men annars e stan säkert trevlig när det e öppet någonstans *hehe*

2007-04-06 @ 23:02:47

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback