Så var det...

Dags att jobba igen i morgon... 6.15 ska man vara där...:(

Vilken idiotkväll/natt jag haft egentligen *hehe* avskrev ju Henke som "lost" den här helgen... *skratt* Men seeeeeeeeeent igår kväll ångrade han sig och ville verkligen komma oc hfesta... *heh*E Javisst tänkte jag what the hell...  Halv 1 kom han ner... Vi tog ett par groggar oc hjag som typ AAAAAAAAAAAALDRIG dricker grogg blev lite på sniskan...

Nåja iaf... Sen fick jag smakat Martini Bianco och fy fan det var vidrigt :S

I förmiddags så så kom Tim upp hit för han ville bada... Mamma och Buster kom oxå och Buster stannade kvar medan mamma körde en runda till mormor... Jag och Henke la oss i sängen för att vila och snacka skit. Givetvis var Buster med på noterna och la sig han med... Henke börjar klappa honom och alla som känner Buster vet att han "pratar" när han tycker något e skönt och det gjorde han även nu... Men... Han blev så exalterad att han gav till ett skall!! Och stackars Henke som inte alls var beredd på det blev så rädd att han for i golvet *hehe*. Det var en ganska komisk syn *skratt* Och Buster tittade lite förvånat på honom...

Blev en tidig pizza och lite slötittande på tv... Inte orkat mycket mer :S Nu sitter jag här och har nyss fixat in fotona från påsk på datorn så jag kan skicka över dem till mamma senare... Ska även lägga in lite bilder på Buster :D

Ska väl se till att få dammsuga oxå... *suck* Hatar det men det e så skönt när det e gjort... Sen blir det tidig sänggång idag eftersom jag börjar tidigt i morgon...
image22

Jag och min älskade mamma



image23
*hehE* Kommentarer överflödiga;)



Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

hehehe räckte det inte med ett snapsglas till din mormor utan hon va tvungen o ta hela flaskan;)

2007-04-10 @ 11:17:52
Postat av: Ese

*hehe* Hon ville slå på rejält:P

Postat av: Anonym

haha ja varför nöja sig med en snaps när man kan ta hela

2007-04-11 @ 11:00:56

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback