Så var det dags för en ny vecka igen...

Vart sjutton tar tiden vägen????:S Ska gå till skolan och följa med "bebis" när hon tar sprutan... Hoppas jag inte svimmar själv;) Sprutor och jag går inte ritkigt ihop om man säger så *ler*

Sen bär det av till jobb och busa med barnen :D Stänger idag :(  Men men går det med... Kom på nu att jag måste ha tag i mina nycklar... De la jag på Erikas säng häromdagen men hon har ju legat i den så de e nog borta :S Okej... Då blir det mitt vanliga morgon nöje :S NYCKELLETANDE

Uppdaterar nog senare...

Puss på er

Haha... Hittade dem direkt;) Så nuy tänkte jag fortsätta att skriva lite... USch nu börjar här se för djävligt ut igen... Får ta mig i kragen och städa när jag kommer hem i kväll... I vardagsrummet och sovrummet iaf... Det e där det behövs... Och lite i hallen...

Have a nice day;)

Lämna en kråka tack!
Postat av: TESS

hallååå, dax att uppdattera kan jag ju tycka! :P

2007-04-27 @ 13:43:05
Postat av: Ese

Jajaja... *hehe* Det kommer;) Varit lite upptagen av ett spel :D


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback