Rastlös...

Ja det e jag nu *suck* Snart städat klart men ändå känns det inte som om det går fort nog... :S Var tvungen att ta en paus, för min rygg säger NEJ emellanåt... Gjorde någon konstig rörelse för ett par dagar sen och sen dess så e inte ryggen vad den borde vara... Hoppas bara den e okej till på tisdag...

Fan... Tvättstugan var fulltecknad ända till nästa vecka :S Jippi liksom... Men ska ner och kolla... Kasnke någon blivit klar redan :D Så smiter jag emellan... Hoppas kan man ju eller hur???

Annars har det absolut inte hänt något som är värt att notera... Var bara tvungen att dela med mig om hur grymt rastlös jag e :P  Tina Tina.... När kommer du och hälsar pååååååååååååååå???? Och Tess... Hmm... Du får oxå komma hit :D Och så dyker väl jag upp hos dig oxå då...;)

Puss alla


Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

hahaha vad e det för rörelse då;O)

2007-04-08 @ 19:58:15
Postat av: Ese

Snuskis där;) Var faktiskt inget sånt :P Skulle ta något på fläkten och det kändes som om hela ryggen vred sig :S

2007-04-08 @ 20:35:04
Postat av: TESS

kommer gärna!
men jag tycker nog gott att vi gör en grillning här hemma snart du jag o tina eller nåt o bara snackar massa skit! :)
ryggont... jag är duktig på massage ju... bera o beställa tid :D

2007-04-09 @ 09:50:05
Postat av: TESS

btw, jag blev oxå nyfiken på vad det var för rörelse du gjorde!!?? :P:P

2007-04-09 @ 09:50:47
Postat av: Ese

*skratt *Som sagt inget sånt sa jag ju ;) Men Tess JA TACK=) JAg tar gärna en massage;) Vad ska du ha för en sån?

2007-04-09 @ 09:59:33
Postat av: tina

hahaha ese skyll inte på att du skulle rengöra fläkten...vi vet bättre;)
pözz

2007-04-09 @ 14:12:55
Postat av: Ese

Nej inte rengöra men skulle krydda maten.. *hehE* Och jag gjorde illa ryggen INNAN igår *ler*

Postat av: tina

hahaha tror jag va jag vill om...vi känner dig gumman

2007-04-09 @ 17:58:50
Postat av: Ese

*skatt* Ja ni får tro vad ni vill men idetta fallet e jag orättvist anklagad :D

2007-04-09 @ 18:47:46
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback