Perstorp

E ju faktiskt en riktigt mysig håla *ler *Eller iaf Oderljunga som ligger precis utanför... Hade lätt kunnat tänka mig att bo där över sommaren :D Trevligt folk träffade man på igåroxå... Fanns ju vissa lite mindre trevliga, men dem behöver vi ju inte nämna... Men herregud vad vissa gör för att stå i centrum... Lyft på rumpan och ta ett ärligt handtag själv stumpan!!!

Tina... Du e bara gosig alltså... *hehe* Tänk nu om vi gått in och spelat kubb med grabbarna;) FAst det e klart... Inte alla verkade ha allt hemma om man så säger :S Men iaf... Kubb e ju kuuuuuuuuuuuul!!!!

Och duu... varför lyser inte stjärnorna på dagen???????*hehe* Nej det var skoj gumman1! Det gör vi om!!!

Nu ska jag in och se slutet på The day after tomorrow... Spännande film faktiskt :) Hade inga förväntningar när jag satte mig men den e kanon =) Hoppas bara det inte blir så på riktigt!!!!

Pusssssssssssssssssssss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback