Pacifier...

*hehe *Jag vill ha en sån man!!!!! Vin Diesel e välkommen hit typ nuuuuuuuuuuuuuu.... Han byter blöja med ena handen och lagar mat med den andra typ... Och lär folk att köra bil och hur man utövar kampsport på ett par dagar :D Var hittar man en sån man??? *hehe* VILL HAAAAAAA!!!

Usch vad drygt... Borde uppsöka sängen men av någon konstig anledning hamnar jag alltid här eller framför tvn när det e dags... *hehe* SEn får man ta smällen med att vara trött då man vaknar :P Men men... Just nu e här inte ens någon trevlig ute som vill prata *snyft*

Oh, i morgon ska jag dejta med mina två donnor Tessan och (F)Isabell :D Saknat er massor *ler* Även om det bara blir en kort stund så e det bättre än inget... Rent för långt mellan gångerna!!!!





Måndagskvällstankar
(Oj långt ord *hehe*)

  • Usch vad otäckt Martini Bianco smakar :S
  • Jag saknar min rögleit:( (Vin Diesels leende fick mig att tänka på honom igen *snyft* Grymt lika där...)
  • Akka livs har sviniga priser...
  • Henrik e en go vän... *ler* Den bästa killkompisen näst efter Daniel... *ler*
  • Nybäddat e en underbar känsla...
  • Kebabpizza e godast kall :D
  • Att börja 6.15 e mindre skoj *suck*
  • Kuddarna och täcket borde få sällskap nu...
    Pussssssssssss


  • image24
    Buster... Vackraste Rottweilern i stan!

    image25
    Lena och Madde i Leksand... Kaffet smakade blääääää



    Lämna en kråka tack!
    Postat av: tina

    wow för en gångs skull e jag inte med på bild hehe

    2007-04-10 @ 11:15:25
    Postat av: Ese

    Bilden på dig ville inte som jag så jag gav upp:( Skulle ha in att den varma chokladen inte heller var god;) Puss

    Postat av: tina

    tog du bild på mig då oxå????

    2007-04-10 @ 22:19:36
    Postat av: Anonym

    Vin Diesel säger du. Kolla in när han kysser nästa gång du ser honom och återkom och berätta om han fortfarande är en dröm-man.

    2007-04-12 @ 22:46:10

    Skriv skriv skriv!:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback