Mentorskurs :S

Har jag varit på idag och ska dit igen imorgon... Väldigt intensivt oc htrött som en gnu e man nu... Men men det blr säkert bra i slutändan... Men jag ska inte gnälla på Erika när hon e skoltrött *hehe* Det e jobbigt att sitta i skolbänken... E man van att vara ute typ halva dagarna och så helt plötsligt sitter du inne och bara lyssnar på "bla bla bla" då blir man trött...

Förutom detta så mår jag faktiskt kanon *ler*

Varit hos Vanja och Magnus och njutit lite av solen och en god kopp kaffe :D Usch så¨Elias såg ut :( Sicka olyckor den grabben råkar ut för... Och Magnus.... Snyyyyyyyygg tröja;) Men fattar inte vart numret e!!!

Puss alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: TESS

personligen ser jag nog magnus helst utan tröja.... :P:P
men iaf.. hehe vilken var det?
puzz gums

2007-04-17 @ 14:52:05
Postat av: Anders

Hej Ese.
Tack för din kommentar.
[följande har inget med det du skrivit att göra)
Nej jag vet att det finns tjejer som ger blanka den i om killen har körkort eller ej, men jag har inte träffat henne ännu (förutom Camilla då)
Kram vännen.

2007-04-18 @ 08:13:01
Postat av: Ese

*skratt* Tess... Eh nä... *ler* Han köpte Jussis tröja i förra auktionen... Men det finns inga nummer på armarna :S Tänker på dig gumman!!! Puss kram

Postat av: Ese

Hej Anders... Det e inte så att DU själv lägger för mycket vikt vid körkortret??? Det blir lätt att man skjuter över sina känslor på andra... Hoppas det löser sig för dig iaf... KRam

2007-04-19 @ 07:30:31
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback