Lite bättre...

Mår jag allt idag *ler* Ska tom ta en kopp kaffe snart tänkte jag... Men den här dj*vla månadsgrejen... Oh alltså... Dumma Eva att hon tog ett bett av äpplet *skratt* Om vi nu ska gå på den teorin...

Fick pratat lite med Henke igår angående mina framtida datorgrejer :D Vi kom överens om en ganska bra sak :D Lär nog gynna oss båda* hihi* Vill itne hyra min dator, utan vill gärna äga den... Annars har jag fått ett ganska bra erbjudande från kommunen ang förmånsdator, men jag vill nog inte det... Visst frå man allt på en gång där men jag har tid att vänta :D

Har vant mig vid att ha kamerna med överallt nu, men så lånade pappa den i förrgår för han skulle åka till Paris igår... Vilken lyckost :( Vill följa määäääääääää....

Ja Tinis som det känns nu så följer jagm ed i morgon :D Men som sagt... Nanne först :P Hon e bara ett sånt stort energiknippe!!!! Retar mig lite med kameran där men men... Det kanske löser sig *ler*

Har återupptagit min virkning :P Tant Ese e igång igen *hihi* Men så börjar det ju bli sommar och då får jag sån mani :P

Jaha... Så ser det ut som om guldet ska gå till Modo *suck* Det vill inte jag... Men men... Vi får väl se...

Och ja... Vissa frågor är Sjukare/dummare än andra... Kasnke därför man intesvarar ;)

Nä nu ska jag dricka min kopp kaffe och lägga mig i soffan och mysa och eventuellt ta två panodil så det onda går bort helt!!!

Love you my dear friends!!! PÖSSSSSSSSSSSSSSSss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback