Jag och illamående...

Går inte ihop... Sov en stor del av kvällen igår... Vaknade i morse och mådde fortfarande illa så nu ringde ajg och sjukade mig... Måste få vilat upp nu...  Hoppas verkligen att jag e frisk till på lördag... Vill verkligen festa gumman... Men du mådde visst itne heller bra Tina???

Vad händer annars?? Inte mycket alls... Mått så konstigt så jag har inte orkat ta mig för något annat... Nu ska jag ta och slänga mig i sängen ett tag till och sen väcka lilltösen... hon har sovmorgon hon idag *ler *Och imorgon åker hon till Ullared med styvmamman sin....

Usch vad jag saknar dig... Inte hört av dig sen i fredags... Hoppas du har det bra dock... Och jag e säker på att det kommer ett samtal eller mess så fort du kan...

Och Johan Björk gjorde klart med Malmö... Härligt!!! Gillar när grabbarna visar hjärta... Men med Björk tvivlade ajg nog aldrig eftersom han e en egen produkt...

Nä natti på er!

Puss

image27

Här kommer bilden Tina ;) Och den varma chokladen var inte heller någon höjdare :(

image28
Det bästa jag har.... Puss på dig hjärtat




Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback