Inte mycket...

Att skriva, men men... *ler*

Solen skiner och jag e glad... Vet inte varför, men jag bara e det *Hehe*

Idag e det städning och tvättning som gäller... Ska iväg och handla sköljmedel med mamma snart hoppas jag...

I fredags fick jag äntligen mina nya påslakan set=) Så nice att få renbädda med helt nytt :D Och nu i veckan ska jag upp till mamma och sy gardiner :D Ska komma upp nya i vardagsrummet... Verkligen på tiden det med *hehe*

Och snart hoppas jag få träffa dig igen min favorit rögleit;)

Puss puss

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

gumman gör du inget annat än o städar??
saknar dig

2007-04-29 @ 12:09:03
Postat av: Ese

Nej helgerna e mina städdagar.... *ler* Saknar dig med:( Puss


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback