HELG!!!!!!!!

Så himla skönt att få vila upp sig lite grand... Ska ha Buster här uppe ett par timmar... *heh*E Henke... Kommer du och hälsar på???;-) Vet hur mycket du gillaqr den vovven!!!*ler*

Idag blåser det inte så mycket och skönt e det för jag har tänkt att jag ska ta mig upp på "Vårfesten" och se vad det e för skräp... Erika var där igår svinkallt var det men hon e som hon e min lilla loppa;)

Sen äntligen e det dags för tvätt idag *ler* Ska bli så skönt att få bort lite högar... Och ikväll blir det nog lite film tittande... Bara sitta i soffan och slöa... nice... Länge sen det hände en helg typ :D Skriva lite blir det väl oxå :D

Ohhhh... "Bed of roses" på radion... Vill upp till Gbg men bara precis för att höra Anders sjunga den inget annat :S Och Richard gjorde den grymt bra... Vilken utstrålning han hade när han tog hem resan tilll... Var det Bulgarien???

Nej nu e det nog frulle time och sen kommer väl min älskling så man kan kela lite :D Han får väl ha detta som sitt andra hem...

En liten bild på "Min påg". *hehe* Hoppas inte Tina och Lena bröt några ben;)

Här har vi iaf Björn och Thomas :D
image33


Lämna en kråka tack!
Postat av: Lena

Jo, 10 armar och 20 ben bröt vi tillsammans och Tina har visst inga tår längre :)Nej skämt åtsido, det enda som är lite ömt idag är min svanskota som visst åkte i isen en gång *ler* Sen har jag lite ömma muskler på väldigt konstiga ställen med, men det var det väl värt. Skitkul var det *skratt*

Postat av: Jessie

Det är alltid skönt att det är helg. Ifall man har varit igånga helg efter helg också är det extra skönt med en ledig och lat helg.

2007-04-21 @ 12:29:12
URL: http://www.jeshan.dk/
Postat av: Ese

*hehe* Önskar jag hade varit där men det blev som det blev med tid osv... *suck*
Och Jessie... Ja verkligen *ler* Hoppas allt e bra med dig oc hatt det löst sig på jobb!!! Kramar till bägge mina gummor :D

2007-04-21 @ 12:49:38
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback