God morgon...

Kan man väl inte riktigt påstå att det är... Mår grymt illa... Vill bara sova... Men nu e jag snart på väg till jobb så då hoppas jag att det släpper... Var ett tag sen man mådde illa... Mått halvkasst har jag väl gjort mer eller indre hela våren men just illamående har jag itne haft på jättelänge :S

Fasen... Lhc förlorade igår... Men gud vad pinsamt att ljuset lägger av mitt under matchen...

Lär inte vara hemma förrän runt 19.30 idag :S Har samtal efter jobb och sen har vi avdelningsplanering... Jippi... Känns somo m det blir en låång dag... 7.15-19... Lagom :S

Igår var ju Tessius och Isabell här :D Underbar tsös det där... *ler* Vilket litet solsken!!!! Och snackemoster *hehe* Går gör hon nästan oxå... *ler* Jag vill oxå ha bebis men samtidigt inte.... Motsägelsefullt jag vet... *hehe* Nej nu måste jag göra vid mig så jag inte kommer för sent...

Puss på alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback