Glad påsk!!!

Då var det påskafton idag... Ska snart ringa och prata med min älskade tös... Sen fortsätter storstädningen *hehE* Visst jättekul att göra en påskafton men jag får spel på hur det ser ut här så det e lika bra att röja... Har precis beställt lite på jotex oxå... Nice... så snart kan jag bädda fint i sängen :D Och nya fina gardiner!!! Ser verkligen framemot det!! Alltid en början på att förnya sig... *ler*

Tja, annars har det väl inte hänt något sen sist... Var hos mamma en sväng igår oc håt grymt god mat... Mums... Kycklingfile med potatis, bambuskott och ädelostsås *ler* Yummy!!!! Gäller ju att passa på när föräldrarna trugar ju *tihi* Alltid godare att äta borta :P

Förresten... Någon som e intresserad av att ha en Tupperware vinsning hemma hos sig??? Jag kommer och demonstrerar... Mycket fina tackgåvor just nu;) Hör av er isf...

Hörde av mitt hjärta igår oxå *hihi* Gud vad man kan sakna någon då :(

Såja nu har jag nog tråkat ut er tillräckligt *ler* Ska ta mig i kragen oc hfå färdigt i köket innan tio :D Sen kanske jag unnar mig en paus igen...

Tff spelade förresten oavgjort mot "Änglarna" igår :D Inte för att jag bryr mig om fotboll direkt, men det är alltid kul när det går bra för de lokala lagen... Länge sen man hörde något om Pingvin dock.. Kan ju bero på att det kasnke inte e rugby säsong ännu *hehe* Vad vet jag;)

Puss på alla er som orkar läsa

image17
Mina två busfrön!!! Björn och Erika!


image18
Min älskade morfar

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

hahaha så söta dom e dom två...det nya paret kanske;)

2007-04-07 @ 11:34:42
Postat av: Tess

men Tina... kom du på det först nu.... :P
det har jag ju tänkt lääänge! :D
o Ese.. lilla Ese... vi gillar inte TFF...
TFF är bönder.... o oavsett om du kommer från trellehulla eller ej.. så måste du ju hålla på himmelsblå som vi andra! *tihi*

Postat av: Ese

*haha* Ese hålla på Mff??? Knappast *skratt* Gillar inte fotboll :P Ska dock gå upp på Tjongavallen med en kompis så han slipper gå själv :D Han e malmöbo men gillar Tff... Nej usch för fotboll:P Varför kan vi ta en annan dag :( Pöss

2007-04-08 @ 08:09:41
Postat av: Björn

Tina...passa dig :P

2007-04-14 @ 18:07:33

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback