Fredag kväll...

Usch det märks att Erika börjar bli stor:( Inte sjutton vill hon sitta hemma med mamma en fredag kväll när det e "tivoli" i stan *suck* så hon och enk ompis gick dit... *snyft* Så här sitter jag då... Skulle varit i Malmö och kollat upporter hockey men tiden räckte bara inte till, plus att jag e grymt trött... så det blev Ugly Betty och lite gott... *leR* Ska väl ta en kopp kaffe oxå tror jag...

Och ja de har gått fram :D:D

*hehe* Lena Lena Lena... Nej vi delar nog inte pojktycke :P

Och Tina... K påminner faktiskt enormt mycket om du vet vem... I gångstil och sätt att vara :S Så vi faller nog för ganska lika typer *skratt*

Nu var reklamen slut!! Seee yaaaaaaa

Måste sätta in en bild på en enligt mig söt grabb :D:P Patrik Hersley;)

image32

Lämna en kråka tack!
Postat av: Lena

Nej, samma smak ar vi inte direkt. Fast egentligen är ju bilden mer min smak än min lille goding... Mörk, lång... men det måste vara de lite för ljusa ögonen som gör att jag inte tycker att din är så jättesnygg... *ler*

Postat av: tina

han e inte sööööööööt hahahha

2007-04-21 @ 12:02:55
Postat av: Ese

*hehe* Jo jag vet det Lena men ibland faller man för precis motsatsen;) Och Tina:P Joho... Han e en "pöt-nöt"

2007-04-21 @ 12:34:24
URL: http://esenese.blogg.se
Postat av: Ese

Joho Tina!!! Han e pööööööööööööt!!!!

2007-04-21 @ 13:11:44
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback