Fortfarande påsk...

Och jag tycker faktiskt att jag varit duktig idag *hehe* Städat klart i köket... Wiiiii... tinis vet vilken bedrift det e för mig *skratt* Inte för att köket e såååååååååå stökigt men just det här att göra något klart... Jag har gärna hundra järn i elden och så blir allt bara halvdant :S Men inte idag :D

Tom hunnit skriva lite... Vad har tagit åt mig????? Måste vara vädret som gör mig så uppåt och sprallig :D

Nu ska jag se till att få renbäddat... Och sen ska jag ner i källaren oc hhitta en tid för tvätt... Orkade ju inte tvätta i måndags :S Så nu e här e n gigantisk tvätt hög *suck* Men men det löser sig nog *hehe*

Pussssssssssssssssssssimage19


image20
"Glädje och smärta, laget i hjärtat..."

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

du e duttig gumman....fortsätter du här sen???
pözz

2007-04-07 @ 21:53:43
Postat av: Ese

Ja eller huuuuuuuur :P *skratt*

2007-04-08 @ 08:05:54

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback