Bangare :P

För det kan man säga att du e min lille vän *hehe* För trött???? Mmm... Eller hur :P:P Men men kanske orkar i kväll ju :D För inte skulle du jobba i morgon... Men du e härlig *ler*

Fy för jag lär ju inte orka äta något på hela dagen idag... :S Mormor du får inte laga så god mat;)

Haha... Ese hålla på Mff... Hmm... Eh nä... :P Gillar inte fotboll... Var många år sen jag gick på fotboll och då var det just Mff som gällde men jag la det på hyllan och nu går jag om jag typ ska gå med en kompis... Eller hur Mattias :D Jag har ju lovat att vi ska gå och se Tff... Har sina anledningar till att jagi nte gillar fotboll... Men det håller jag för mig själv... Har dock kommit över det värsta och nu kan jag TÄNKA mig att se fotboll live men inget jag kommer att göra mer än en eller två gågner...

Nej nu ska jag ta mig i kragen och dricka en kopp kaffe *ler* Sen e det fortsatt städning och ner i källaren... glömde ju det igår... Fy vad mitt liv känns trist *hehe* Men men jag trivs :P För tillfället iaf;)

Puss alla

image21

Min älskade mamma :D

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

hälsa din mamma,,,dom snledningarna får du berätta för mig hehe
pözz

2007-04-08 @ 11:09:47
Postat av: Ese

Det ska jag göra *ler* Jo det kan jag nog göra... Känns inte osm några roliga dock:( Kanske lite löjliga men så känns det för mig... Puss

2007-04-08 @ 13:56:04
Postat av: tina

ok..men vill veta ändå löjligt eller inte hehehehe

2007-04-08 @ 15:55:22
Postat av: Ese

*hehe* Och det ska du få jag lovar babe;)

2007-04-08 @ 16:41:40

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback