Ännu en dag...

Du... Dela en dag med mig... Det e morgon e mitt liv... Nattens silver blir till guld. Gryningen e här och det e med dej.... Jag vill se dagens ljus... Möta världen utanför....

J a så har man jobbat en dag igen *ler* Var såååååååååååååå grygt... bara 11 barn i hela huset jue... *Suck* Och dottern svek mig... Men men jag har att göra *hehe*

5 dagar kvar sen smäller det :D Trelleborg se upp för då kommer tjejligan;) Usch var alldeles för länge sen sist känner jag :( Men men pengarna räcker inte riktigt till... Och inte tiden heller... Men nu e iaf  lördagen vikt åt diverse tokigheter;)

Eva... Öster Jär:P Kexchoklad på kvartsrasten *Hehe* Våra"hemliga" samtal när en viss låt spelas :P
Jenny... Våra raggarrundor efter M.... :P "Akta han kan se"... Vaddå fjortisvarning?????*hehe*
Cissi... *hehe* "Det e något som kan hända vem som helst... :P

Och så ville jag ju ha min älskade Tinis med men det gick ju inte:( Men ajg ska se om det inte går att ordna ändå;)

Puss puss på er alla och en riktigt trevlig valborg :D

image35
Två av mina favvo tjejer:)


Lämna en kråka tack!
Postat av: TESS

hmmhmm *harkel*.......

2007-04-30 @ 20:31:13
Postat av: Ese

Ja såklart lilla hjärtat du med;) Men har ingen bild på dig på datorn mer än de jag har på lunar och de var du ju itne så fötjust i:P Puss

Postat av: TESS

hehe... okej då! :D:D

2007-05-01 @ 21:57:56
Postat av: Lena

Suck, varför ska alla lägga ut bilder på mig på sin blogg? Vill inte va med på bild :(

2007-05-02 @ 09:13:54
URL: http://halia.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback