Zumba

Ja då har jag äntligen fått provat på det här och jisses... Ja man känner att man lever... Det var jobbigt men ack så skoj:) Nya träningen här då ja *ler* måndag, onsdag, torsdag och söndag hade jag tänkt mig=) Tisdagar, fredagar och lördagar blir det bara promenader...=)

Koordination vad är det??? *hehe* Men det ska bli bättre:D. Vi körde basic två gånger och det blir det nog ett bra tag till *Hehe*

Städning och korsord står på schemat efter att jag hämtat upp resten av tvätten... Säger bara VANISH!!!! I just love it... Vilken kanonprodukt... Trodde inte riktigt på det men jodå... Det funkar... Har bara EN fläck som inte går bort men nästa gång kanske...

En kopp kaffe nu innan man ska ner i källaren... Sen ska sovrummet göras vid...

Loppis på gården snart och det ser jag framemot... Mycket jag vill bli av med... Som andra kan ha nytta av:)

Nä kaffetarmen ropar höööööögt nu!!!

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback