Träningsvärk...

Jo då det har jag, men inte i den utsträckning jag trodde:) Känns mest i armarna och det e positivt eftersom lite av "gäddhänget" kanske försvinner då :D. Blev ingen morgonrunda idag dock... Sovit lite dåligt så jag tog en extra timme i sängen... Så idag blir det "bara" gång till och från jobb samt Zumba.... Men midjemåttet har faktiskt minskat lite till:) Om än bara en centimeter:) Men det känns positivt... Något annat som känns bra e att jag inte hade ont i foten när jag steg upp i morse:)

Helgen har varit hyfsat lugn... Inte hänt några större grejer... Har städat, tvättat strukit, sorterat ut lie saker till loppisen vi ska ha och lite sånt smått och gott!

Följande grejer hoppas jag kunna prica av när veckan e slut:

*Zumba måndag, onsdag, torsdag och söndag
*Morgonpromenader á en timme onsdag, torsdag och fredag
*Bingo
*Eftermiddagspromenader tisdag och fredag
* Besök hos mormor
*Besök hos pappa
*Besök hos mamma
*Sortering i vardagsrum
*Träff med Bella, Thess
*Fått pratat med Tina och Tessius Maximus
*Tjejkväll nere i lokalen i Thess regi

Känns som en härlig vecka so far=)

Blev lite avbrott i skrivandet då jag försökte få tag i Erika... Inte lätt när hon glömmer telefonen på ovanvåningen och sitter därnere och äter;)

Nä nu borde jag göra vid mig och sen gå till jobb... Längsta dagen i veckan idag ju... 7.30-16.30.... Men jag överlever det oxå:) Ska läsa klart 5årsboken och lite sånt myspys... Snart parad ju=) Inga kaniner i år dock *hehe*

Nä men ha en underbar dag allihop

Puss kram

Ps. Det här inlägget skrevs imorse men har itne publicerats ännu...


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback