Sköna helg välkommen!!

Sov längre än jag tänkt mig idag men jag tror jag behövde det:) Precis avnjutit dagens första opp och nu ska jag sätta igång med städningen... Ska även bränna ner lite bilder på skiva så jag kan ta bort dom från datorn...

Imorgon blir det nog lite Zumba tillsammans med Thess... Tjoho vilken workout det kommer att bli :D Efter sommaren ska jag lätt köpa ett sånt paket om det visar sig vara skoj :)

Systemkamera.... Oh vad jag vill ha det.... det hade varit en ren önskedröm.... Vilka bilder man kunde fått uppe i Göteborg då... Och vilka bilder man kunde fått på alla söta barn runt omkring :D

På tal om barn då ja.... Igår var vi ute i Skateholm från 10-15... Tror jag brände mina armar lite :S. Men men... Vi sprang en runda runt huset och vig och smidig och van som man e så flämtade man ju som en hel ångmaskin efteråt... Då kommer en av killarna och säger.... "Nu vill jag möta dig Terran...". Och så skrattar han... Oh vad jag älskar mitt jobb *Hehe*.

Vandrarhemmet till Götet e ju bokat... Ditresa likaså... Bara hemresa kvar=) Det tar vi i slutet av maj :D

Har bränt mig runt läpparna så dom e alldeles nariga och spruckna.. Men då fick jag ett ra förslag från min kära kollega Marianne:) Prova Locobase från apoteket... Och det gjorde jag... Gud... Det var nog något av det bästa jag gjort kan jag tala om! Så numera e jag alltid utrustad med det här när jag ska ut....

 Hemapoteket uppdaterat med mycket nyttigt :D Och ja locobase is da shit!!!

Nä gott folk... Om man skulle ta och få ändan ur vagnen och iaf få gjort vid i sovrummet... Behöver stryka oxå innan det e dags för en ny omgång tvätt som behöver min uppmärksamhet... Har ignorerat den nu i alltför många veckor... Ha en underbar lördag i solen... det tänker jag ha med städning och liknande *suck

Puss och kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback