Lillördag idag då:)

Ja och nu skiner solen... Lööööövely!! Annars har väl morgonen varit ganska kass... Mer om det finns att läsa i min andra blogg så småningom... Krävs användarnamn och lösen dit dock...

Annars händer det inte så mycket här... Lite lissen över att PH lämnar Malmö, men å andra sidan kan jag anse att det e Mifs förlust... Hade faktiskt bestämt mig innan han valde Modo (Tur jag har halsduken Kenneth;)) att jag inte skulle förnya mitt årskort... Men som Daniel sa: Sommaren e lång och jag hinner ändra mig 32 gånger... Dock känns det finito den här gången... Blev bara så less förra säsongen... Vet itne vad det var om det var hockeyn (Ja den var ju inte speciellt upphetsande) eller saker runt omkring... Har varit mycket i en låååååång period nu... Och det e nog inte slut ännu... Men det e så mycket jag vill ta tag i nu över host och vår så nja... Hockeyn e nog inte prio 1 längre... Trodde aldrig jag skulle säga så men livet ändras... Människor förändras... Men som sagt... Sommaren e lång och jag längtar säkert tillbaka i juli nångång... Men det får vi ta då...

Prioriteringar nu e viktminskning, körkortstillstånd(Får dock göra om synundersökningen), bli skuldfri, börja läsa till förskollärare (Vårterminen) och såklart Erika och hennes skola...

Nä nu var det massa svammel...

Var på bingo igår och vann som vanligt.... Nada.... Men grattis till Anna och Ewe som vann 550 kronor tillsammans:) Säkert min tur nästa gång :P Eller inte.... Hoppas på Thess och Bella med då:) Känner kasnke Tina för att spela?

Nä nu ska jag skriva ett inlägg i andra bloggen...

Privat

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tina

jag vill gärna ha till din privata gumman

o ja visst hade det varit kul o bli tillfrågad nångång...


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback