Tisdag morgon...

Vet egentligen inte vad jag ska skriva mer än att jag e väldigt frustrerad för tillfället... Känns som om jag står och stampar på ett och samma ställe vad gäller vissa bitar... Vet inte riktigt var jag har vissa personer och det e frustrerande... Och irriterande med för den delen... Något positivt e att jag sovit som en prinsessa i natt... Kallt och gott i mitt sovrum=) Vaknade och drog täcket om mig vid halv sex... Var riktigt nice att bara ligga fram till klockan 6... Och allt som stack utanför täcket var ansiktet typ... Me like...

Vattnet till kaffet e påsatt nu och magen kurrar lite... Men orkar inte äta... Vet inte riktigt vad som står på men har känt mig lite off dom senaste dagarna... Säkert all frustration över att inte veta...

Känner mig lite tråkig när jag skriver för jag har absolut inte något att skriva om... Önskar det fanns något men höst/vinter e inte direkt några tider som inspirerar mig till att skriva... Ska dock försöka... Bloggen känns som ett bra sätt att få ut lite av sina känslor... Så jag borde nog återuppta skrivandet igen...=)

På fredag e det hockey igen och då ska lilla Liv följa med... Ska bli mysigt:D. Och så får vi ju se om Rödhökarna äntligen kan ta entrepoängare hemma... Hade varit välbehövligt....

Nä jag hörde hur det knäppte i vattenkokaren så jag får väl ut och blanda till mig en kopp...

Ha en superduper dag alla ni som orkar läsa mitt dravel...

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback