Sjuk:(

Ja Thezz... Jag håller med... Vi stryker det ordet från ordlistorna... :( Idag fick jag snällt krypa till korset och bli hemma:( Har fusit mig igenom natten... Ont i halsen och allmänt hängig och gnällig:( Ingen bra kombination... Dessutom bränner det lite i mestadels händerna emellanåt... Brukar vara så när jag e på väg att bli sjuk... Det liksom bränner i huden... Den här gången var det mest i händerna, andra gånger har det varit längs hela armarna...

Nåja nu håller jag iaf på att göra lite varm och god Minestrone soppa som jag ska äta innan jag återgår till soffan och lite Ncis tittande... Tror det blir det mest ansträngande jag gör idag:)

Så nu hoppas jag att den här förkylningen och hostan, som hotar att bryta ut, ger med sig och låter mig vara:)

Puss kram på er allihop

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback