Lördagshelvete...

OHhhh... Fasen vad arg man kan bli en lördagsmorgon som denna då... *suck* Skulle tvätta... Kommer ner i källaren... Vad ser jag? Jo att bara en maskin fungerar... Torktumlaren lyser inte:( Torkrummet funkar inte heller... Men jippi!!!! Och jag som behöver ner till stan :S Jaja... That´s life och livet suger den här lördagsmorgonen!!!! Till på köpet fick jag kana ner i källaren eftersom det kommit MYCKET snö över natten!!! Eller tja det kom väl redan igår när jag kom hem från Malmö...

Ett stort tack till alla gosiga kollegor för en trevlig kväll:) Mycket skratt och mycket prat... Och ikväll blir det väl en del till:) TÖRRINGE HERE WE COME!!!! Om det går att komma fram *Hehe*

Säsong 2 beställd förresten :D OCh igår köpte jag två Westlife skivor som jag saknade :D Ska kolla så samlingen e komplett nu;) Helt tokig i "Noone´s gonna sleep tonight" för tillfället... OCh för att tnie tala om "Engel" med Rasmus Seebach... Svag för dansk musik för tillfället:)

IDag e det förutom utgång en runda ner till stan och så städning som gäller... Imorgon ska det slappas... Känns som om det e något jag borde göra men kan bara itne komma på det :S Stööööööörigt!!!

Tänkte ta kameran med ner till stan sen... *ler* Det e så vackert med snön=) Men inte så kul när man ska åka bil/buss kan jag tycka...

Måste bli bättre på att uppdatera bloggen oxå... Men för tillfället händer det inte så mycket känns det som... Känslorna åker ju berg och dalbana men lockat e på och skruvas så sakteliga fast... Sen undrar jag om det nånsin går att öppna... Tror burken måste krossas då... För den här gången känns det som om locket fryser fast i takt med att ajg blir stelare och mer inbunden... Det tog värre på mig än jag trodde... Och då var faktiskt inget alls lovat... Så nej personen i fråga har ju verkligen itne gjort något fel... det e ju jag som skruvar upp förväntningarna till något de inte är...

Nåja enough said...

Derby idag=) Får se hur jag gör... Anna, Daniel eller sitta hemma... Tror det blir det sista... Med tanke på att jag ska ut sen så:)

Nä ner i källaren igen...

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback