Känslor...

Ja det största skit som finns om jag får säga mitt:( Så grymt jobbiga... Hade bestämt mig för att nä jag ska minsann förbli singel och ensam hela livet ut... Men så kom det en kille... Som jag egentligen inte känner så väl men tyckte om från första början... OCh vips... Så började det sippra ut lite känslor jag förträngt... Och jobbigare blir det men men... Har fått pratat lite med honom iaf.... Blir väl inte som jag vill men men får väl ta ett steg i taget...

Och i natt sa H upp bekantskapen med mig igen... Eller något... Jag glömde (Okej fult gjort av mig) att jag skulle åkt upp till honom i fredags, men då skulle D komma och äta middag och jag ville inte ställa in det pga vissa osaker som jag håller för mig själv... Såklart blev H sur för att jag ställde in och var grymt besviken osv... Och han skulle ta bort mig från telefonboken och msn osv... Jag raderade hans nummer, men i natt fick jag ytterligare ett sms från honom där han berättade hur besviken han var på mig... Och han har inte blockat mig på Msn iaf... Men ärligt så orkar jag nog inte mer där... Som Tina sa... Han har tryckt ner mig så många gånger och kontsigt nog var jag inte ens ledsen när han sa som han gjorde... Jag svarade bara "Okej..." Sen var det inte mer med det... Blir väl starkare och starkare för varje dag=)

Nä litta skoj såhär på söndagskvällen=) Störtsköna Filippa Bark :D



Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback