Jobba imorgon=)

Ja nu går det inte att ligga här hemma och dra längre *ler* Nu vill jag göra något igen... Rastlös till tusen och ska snart ta tag i disken... Sen kommer Erika =)

Tänkte även fortsätta med städningen så det blir färdigt någon gång... *ler* Hallen börjar bli färdig och snart nog så e även badrummet klart=) Tavlor på väggen ska jag oxå få upp snart tänkte jag... Någon som känner sig manad att hjälpa mig????*hoppas*

Nu e jag tillbaka på ruta 1 igen... Förvirrad och förvirrad... Men den här gången känns det hyfsat bra... *ler* Inget negativt nu... Önskar bara det var lite annorlunda igår... Då hade jag nog vågat=)

H har inte hört av sig och det känns ganska skönt=) Insåg när han bröt den här gången att jag försökt reparera och få något att fungera, som var dödsdömt redan från början... Har tyckt om honom, ja till och med älskat honom men han ville ju inget från början.. Det borde jag insett med alla dom nedvärderande kommentarerna han fällt om mitt jobb osv... Nä nu e den dörren stängd=)

Imorgon e det hockey igen... Nice nice... *hihi* Men nu e det väl hög tid för en trepoängare på hemmaplan??????

Dags för Calle, Jeppe, Patrik och dom andra att kliva fram...=)

Längtar tillbaka till denna vackra oas=) Hanö... Och på den här bilden har vi "Bönsäcken" och alla min "bönor" till kollegor *hihi*

Dags för kaffe tror jag bestämt... Sen blir det nog lite Ncis tittande eller vilande...

Puss kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback