Helgen från helvetet... Med några ljusglimtar dock=)

Jaha var börjar man då??? Jo i fredags var vi ute och åt julbord med jobb... En genommysig kväll men färden hem var jobbig, då det hade börjat snöa ordentligt mycket :S Men men... Hemma vid 1 och somnade bums för att gå upp vid halv sju och tvätta... Kommer ner i källaren och upptäcker som sagt att bara en maskin fungerade... *Grrr*. Som om jag inte hade annat att göra????

Nåja iaf så blev det upptvättat och nu hänger det kläder lite här och var i lägenheten... Åkte ner till stan med Erika och hade det supermysigt ett par timmar... Hittade ett par byxor och hon fick lite vantar osv...

Gick bort till Daniel och såg hockeyn vilket jag ångrar såhär i efterhand... 6-0 var förnedrande... Men men nya tag idag mot Mora... Åkte hem för att göra vid mig och vidare till Törringe... Superskoj =). Träffade på folk man minst av allt trodde skulle gå på ett sånt ställe *Hehe*

Hemma lite över tre... Vaknar på morgonen med megahuvudvärk och matt i hela kroppen... Orkade inte göra någonting... Trodde det var vätskebrist så jag drack... Eller försökte dricka... Det tog emot väldigt emellanåt... PRecis som om det var en klump i halsen... Nåja gick och la mig en stund till, men sen satte det igång... Kräktes ett antal gånger och nä jag hade inte druckit något dagen innan så bakfull var jag inte... Sov i princip hela söndagen... På kvällen lyckades jag få i mig ett par köttbullar och en kopp te... Det fick jag behålla... Allt annat under dagen kom upp lika fort igen... Ringde Previa och sjukade mig idag och imorgon... Tur var det för det känns ärligt som om jag blivit överkörd av en lastbil eller något idag :S Helt darrig och matt... Har druckit en kopp te so far idag, men jag börjar känna hunger så det e väl alltid något...  Men kan och vågar inte äta riktigt ännu... Väntar ett tag till för att se om det verkligen e hunger...

Nu blir det nog Våra bästa år och filten på soffan ett tag...

Måste tillägga att det snöar för fullt utanför mitt fönster och jag vet inte ritkigt vad jag tycker om det ännu:( Hoppas mamma, Jan och Tim kommer hem i tid...

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback