Här ska det vara en rubrik...

Men huvudet vill inte riktigt följa med... Klockan e trots allt inte 6 ännu... *ler* Borde ta en kopp kaffe och värma mig för det e extremt kallt här uppe idag :S  Och snö utanför fönstret... Inte bestämt mig vad jag tycker om det ännu... Det kunde väntat tills runt lucia och kommit... För då kan det vara fint och lite småmysigt... Springa på stan och lyssna på julmusik och så snö utanför... *gillar*

Idag kommer bebis hit och stannar väl ett längre tag hoppas jag... Vi får försöka få ordning på hennes rum nu inför julpyntet. Tänkte mig lite julpyssel nästa helg igen... Någon som vill vara med??? Julen e verkligen min favorithögtid... Alla tända ljus, all varm stämning... All julmusik... Det finns så mycket som gör julen speciell. Men!!!! Jag fattar inte vart den här terminen tagit vägen... Man har inte hunnit andad! Och nu står vi här inför julstök och bak och julklappshandling osv. Argh... Jag hinner inte med... Stoppa världen typ!

Idag tänker jag lite extra på Bella och Tomas som väntar på lilla Älva:) Såååååå spännande!!! Mycket bebisar runt omkring just nu... *ler*

För tillfället e jag inne i en grubblarperiod... E depp med jämna mellanrum, men jag tar mig nog ur den så småningom... Dock har jag riktigt tröttnat på att vara ensam för tillfället... Men men det e bara att bita i det sura äpplet och gilla läget... Finns inte så mycket annat att be för!

Lönen kommer på fredag och den e efterlängtad:) Julklappar att handla, räkningar att betala(blä) och andra småhål här och var som väl ska göra att nästa år blir bättre än dom 8 tidigare=) Dock får nog Ncis boxen med dom 6 första säsongerna vänta:( Får ta säsong efter säsong i stället... Tyvärr... Men men... Sånt e livet... Får väl hitta mig en rik karl *Haha*

Nä kaffe och sen göra vid sig... Så väntar ju äggmacka på jobb... Det gillar vi *hihi* Föst ska man dock ta sig dit... Förhoppningsvis UTAN att dratta omkull!!!

Ha en underbar dag i snön allihop... Nu väntar kaffet på mig=)

Puss och kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback