FREDAGSMYS!!!

Jag det blir det i mängder idag hoppas jag:) Vi ska ju ut och äta julbord efter jobb idag... Trevligt värre *ler*

Mindre trevligt är att min snuva vägrar ge med sig...:( Har varit snuvig sen i slutet av förra veckan nu... Men men det känns bättre för varje dag dock... Nässpray om kvällarna e min räddning dock =)

Igår fick jag gå till läkare med Erika, och det visade sig att det var urinvägsinfektion. Eller dom misstänkte det så hon fick penicillin... 5 dagars dunderkur tydligen... Blä... Men skönt det finns så hon kan bli frisk och slippa ha ont...

Imorgon bär det av till Törringe för att dansa=) Kanske att man stöter på någon trevlig grabb oxå... Jo men eller hur :S Jag har gett upp det efter den senaste besvikelsen... Fasen ändå... Har inte fallit så för någon på många år men men... Life goes on. Och det som inte dödar det härdar och just nu e jag stentuff:P Eh... Eller något...

Räkningar betalda... Julklappar ska inhandlas... Det ska bakas, det ska städas det ska pyntas... Kort sagt... Julen är här=) På söndag e det första advent och då tänker iaf jag mysa till det lite extra eventuellt med lite glögg och pepparkakor. Glögg e något av det bästa jag vet... Tänkte ge mig på att prova Chili choklad glöggen... Någon som provat? Kollegor på jobb säger att den e supergod=)

 Nä kaffe och en smörgås nu!!!

Puss kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback