2 år av saknad... MORFAR<3<3




Ska försöka mig på att skriva några ord här... Men det går inte så bra med tanke på att mina tårar bara forsar nu... För exakt 2 år sen gick min älskade morfar bort... Jag minns det som igår... Usch... Saknar dig morfar<3<3 Du fattas mig!!! Du fattas mig så det gör ont i hela mig!!!! Dom här två låtarna får mig att tänka extra mycket på dig... Och idag behöver jag dom för att få gråta ut... Ibland gråter jag för att jag saknar dig, ibland e jag lite arg för att du lämnade oss... Lämnade oss kvar här utan dig... Vet att du har det bra nu och jag vet att du finns här hos oss för ibland hör jag din röst. Var uppe vid din grav idag och satte några blommor... Om jag bara kunde få krama om dig en gång till... Få lov att ringa till dig och be om hjälp och råd i vissa situationer... Men himlen har inga telefoner och jag får sitta här och hoppas på att jag gör rätt i stället! Jag älskar dig morfar... Idag är en sån dag då jag alltid kommer att gråta tills jag tror tårarna ska ta slut.

I mitt hjärta finns det för alltid en plats som e din och bara din! Där finns alla tossiga upptåg du gjorde, alla saker du alltid ställde upp på för mig och Milla... Allt du och jag pratade om och alla andra minnen jag har av dig!! Jag älskar dig idag och för alltid!!! SAKNAR DIG!!!!!

Puss och kram Esenese

 


Lämna en kråka tack!
Postat av: Thessan

Usch, Jag lider med dig! Min fostermamma gick bort för ett antal år sen, Jag förstår precis vad du menar och känner.. Folk säger att tiden läker alla sår.. på ett vis stämmer det, men på ett annat INTE!!!

Tillåt dig själv att sakna,minnas och älska..

kram Grannen


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback