Smygehuk

Ja idag bär det dit med Milla, Ebba och Sigge=) Ner och äta lite glass och bara strosa... Smyge har blivit lite av en oas för mig på sommarhalvåret har jag märkt *ler* Åt en mjukglass igår oxå och den var helt okej den med fast det inte var i Smyge, utan "bara" nere vid Skytten.... Har kommit på att Salta flakes på mjukglass e GOOOOOOOTT!!!

Igår satt jag några timmar uppe hos Anna och hennes familj=) Det var jättetrevligt. Gick ner en runda till pappa och Anne sen och det slutade med att jag stannade tills det var dags att lägga sig *hehe*

Om prick en vecka sitter vi på tåget vid den här tiden... Läääääääääängtar!!! Bara komma bort och vara för ett tag... Bara finnas och strosa runt i "okända" miljöer. Skansen Lejonet, Skansen Kronan, Liseberg, Haga, Linnéstaden, Älvsborgs fästning, Avenyn mm.

Imorgon e det dags för det sista(?) av städningen hos Tina... Åker dit på förmiddagen och sen stannar jag tills det e klart helt enkelt... =) Skönt att få det gjort...

På torsdag kommer Becky ner... Missed her!!!!! Massa att ta igen ju! Snacka snacka och ja sa jag att vi ska snacka???? *hehe*

Nej nu e det dags att ta den där koppen kaffe och sen göra vid sig...



Jag vid kalkugnen i Smyge när Tim och jag var där...

Puss och kram


Lämna en kråka tack!
Postat av: Maria

Smyge är ju bara för härligt på sommaren! :) Ha en fortsatt skön sommar!


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback