Glatt överraskad=)

Var ju ute i Smyge igår och det var helt okej *ler* Tänkte lägga in bilder sen men de ligger fortfarande på kameran... Men mitt som vi satt där och fikade, så ringde min mobil... "Mamma" stod det och jag svarade. "Hej, jag har någon här som vill prata med dig!" var allt hon sa och sen kom en okänd men ändå så välkänd röst till luren... Karen!! Oh vad jag blev glad... Visste inte riktigt om jag skulle gråta eller skratta... Hon var på snabb genomresa... Så tyvärr hinner jag inte träffa henne den här gången:(. Men hon skulle acceptera min vänförfrågan snart iaf=) Skumt at hon dyker upp när vi prata så mycket om henne på sistone *ler*

På kvällen pratade jag med en annan kompis *ler* Du e för go ibland ;) Vem skulle inte vilja ha mig???? Haha... den var bäst... Men det var kul att prata med dig igen iaf... Hoppas vi kan prata snart igen... =)

Nej om man skulle ta och dricka den där koppen och sen packa ner grejerna som ska med till Malmö... SLutstädning idag hoppas jag=)

Som sagt så kommer det bilder senare... Tillsdess får ni hålla tillgodo med det här tråkiga inlägget...

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback