Återigen... Så typiskt...

Men den här gången handlar det om Malmö Redhawks... Så besviken som jag var igår det har jag inte varit sen strax innan Babyhawks tiden... Jesper Mattsson sparkad och förlust mot Tingsryd... Och en tränare som inte speciellt ödmjukt svarar på frågor... SÅ OPROFFSIGT!!!! Hade jag stått och svurit eller kaxat mig åt föräldrarna när dom ifrågasatte något av mina beslut, då hade jag åkt med huvudet före... Men tydligen sitter han huuuuuur säkert som helst... Lite konstig förening kan jag tycka emellanåt... Jag vet inte något om vad som ligger bakom sparkandet av Jesper Mattsson, men så som Robert Olsson gjorde igår det finns liksom inte på världskartan... Nä ledsen e väl den rätta känslan idag:( Men jag studsar väl tillbaka om någon dag... Har iaf kommit så långt att jag bestämt mig för att gå på matchen imorgon...

Nu till roligare saker=) Igår kväll fick jag trevligt besök *ler *Min goe granne Thezz med två av dom tre barnen kom på besök... Vilka charmtroll.. Anton med sina fotbollskort och Dylan som ville dammsuga åt mig;) Tack än en gång för en trevlig stund Thezz=). Don´t be a stranger=)

Idag ska jag och Erika, samt Milla Markus och barnen en sväng till mormor...Myyyyyys!!!

Och tillsist ytterligare en "så typiskt" grej. Kom ner i tvättkällaren för en stund sen... Och så fungerar bara en av dom två maskinerna:( Och jag hade verkligen behövt båda:( *Suck*

Så nu har jag gnällt klart=) Avslutar med lite bilder från igår:)

     

Puss och kram


Lämna en kråka tack!
Postat av: Thessan

Vi tyckte oxå att det var mysigt, iofs så kunde jag tänka mig att du var en go, glad och trevlig tjej... men det är ju alltid kul att få saker bekräftat! =)=) Ses snart igen!! =)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback