Västerås- Malmö Redhawks 3-4

Liiiiiiiite onödigt spännande där på slutet :S Hade magknip... Astrid ville diska och Anna skakade... *hehe* Hemskt hemskt hemskt... Och för att vara riktigt ärlig var domaren pinsam... Och det gissar jag att Hersley tyckte oxå för det hela slutade ju med att han fick 2+10 där i slutet...Brukar försöka att hålla låg profil vad gäller domarna men detta var... Trist... Håller med Kalis i vad han säger efter matchen helt klart...

Jag fick verkligen mitt lystmäte tillfredställt igår *ler* Patrik intervjuad två gånger :P(Även om man inte hörde vad han sa första *hehe*) plus två mål varav det andra e ganska osannolikt *hehe* Man kan bara, precis som Patrik gjorde, skratta.

Andra perioden var något av det mest effektiva jag sett ärligt talat... OCh Patriks mål kom med cirka 10 sek mellanrum (Det beror lite på vilken sida man läser på). Målisen ville inte vara kvar efter tavlan... *hehe*

Idag blir så Ingrid inlagd och vi ska klara oss utan henne i 8 veckor:( Lycka till Fru Nilsson... Stooooooooooor kram!

Ska även ha ett iup idag... Sen e hälften av dem gjorda *ler*

Nu... Dags att göra vid sig och iväg till jobb...
Lääääääängtar till fredag... Kommer att bli coolt;)

Puss kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback