Vaktmästaren...

Ska komma upp hit idag och fixa till duschen så det inte sprutar åt alla håll (Haha jag bjuder på den Daniel:P)

Sovmorgon för andra dagen i rad *hehe* Och ändå e jag uppe halv sex... Normalt??? Nä det vill jag då inte påstå *hehe*

Ikväll e det äntligen dags för hockey med favoriterna... Fattas "bara" Tina, Verre och Lena då...

Ska ha ett iup idag, men tänkte höra med föräldrarna om vi kan skjuta på det...

Känner att jag saknar Kenneth:( Var himla länge sen jag pratade med dig vännen och jag känner att tiden inte riktigt räcker till åt allt det man vill *suck* Ska bli bättre... Jag lovar:)

Hoppas bli bjuden på lite hockeygodis av Malmö idag :D Dert blev ju så i fredags fast det blev förlust... Hardts mål e ju bara såååååååååååå läckert :D Liksom Pålles mål för FBK mot SAIK igår... Mattsson ger honom en sån perfekt passning... Smackibonk (Eller hur man nu ska stava det) som Wikegård säger *hehe*

Ska baka med Tim på lördag... Ränkte mig pizzabullar, frukostbullar(Varav en "sats" av varje e till Astrid och Daniel=)) och filmjölksbröd... Någon som har fler förslag? Fast å andra sidan tror jag det här räcker *hehe* Lär ju ta sin lilla tid :P

Och bara för att reda ut vissa begrepp... Ese e ett smeknamn för mina närmaste vänner=) Jag föredrar att folk som inte känner mig så ingående säger Therese, då Ese blir lite för "intimt" så att säga... Eftersom det var min morfar som kom på det namnet för typ 30 år sen, så känns det inte bekvämt för mig när folk jag inte e alltför nära vän med kallar mig Ese. Det är inget personligt mot någon, men jag föredrar det så... Som på jobb e det bara Anna som kallar mig Ese, men henne har jag oxå känt sen 1993... Så ni förstår kanske vad jag menar... Och sen Rikard och jag gjorde slut har han mer och mer börjat kalla mig Therese... Innan var det alltid Ese... Mest för att klargöra... =)

Nä nu ska jag inte bli långrandig utan fortsätta städa...

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Jag har ju kännt dej rätt länge så ja fortsätter nog med Ese om de går bra=)

Åååhh ska ni baka massa goda bullar, då kommer jag direkt hihi.

Jag ska ha kalas på lördag om du har tid och lust är du välkommen. Det e drop in från kl 14.00

Ha en kanon dag.

Kramar


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback