Som sagt...

Jag är urdålig på att uppdatera... Men det ska bli bättre... Jag loooooooovar... Och inte har jag hunnit läsa de bloggar jag brukar heller... Vet egentligen inte vad jag gjort men tiden bara springer iväg...

Idag e det Västerås- Malmö och då kommer en del av gänger hit... Längtar verkligen till på fredag;) Hoppas det e klart tills dess :P

Så vad har hänt sen sist då? Jo i fredags var det hockey=) Vilken härlig match... 4-1 till Malmö och min favorit... Patrik Hersley... Gjorde två underbart snygga mål... Fast jag hann inte riktigt med på första ;) Däremot var matchen i söndags inte lika bra... Tvärtom... Där kom vi undan med nöd och näppe... På straffar...

Nu har jag fått låna ett CF kort och ajg måste säga att kameran tar himla bra bilder:)

Bakade igår... Bara pizzabullar men ändå *leR* Hälften till Astrid och hälften bjuder jag på ikväll=) Sen e det filmjölksbröd och frukostbullar kvar:D

Fortfaranade nada från en viss person... Två månader har passerat för läääääänge sen...:( Lite ledsen och besviken e jag... Men samtigit tänker jag att det kasnke hänt något pga vissa grejer jag vet om som ine varit så om allt varit okej... Klyddigt jag vet;)

Nej dags att städa klart det sista och sen göra vid sig... Dags för 3e IUP et idag:)

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback