Lite smått och gott...

Ja så var det ytterligare en vecka närmare jul... Eller hur man nu väljer att se det *ler*

Mycket snack om svininfluensa... Vi får väl se hur det hela fortlöper... Har inte riktigt orkat bry mig om det hela...

I fredags brann det på Kattebäckskolan och det e så illa att undervisningen ställs in där hela året... Två pojkar som tände på... Vart e världen på väg??? 15 och 14 år... Hur sjutton tänker man när man går och förstör sina liv på det viset??? Skrämmande...

Vi var iväg och åt på Lönnkrongen i fredags med jobb... Vilken underbar mat...*ler* Basmat på ett roligt sätt=) Får ni chansen så åk till Ottsjökocken på Lönngården:)

I lördas så tvättade jag (Ovanligt *hehe*, eller inte), sen bar det av till Malmö och Tina en sväng=) Fick systemkamera av Kevin... Tror jag behåller den trots att det itne fanns någon CF kort till;) Har hört bara gott om kameran så... Efter det bar dt av till Rögla och sova hos Bella och Tomas... 

Igår åkte vi en underbar runda på Österlen:) Brösarps backar ger mig gåshud av välbehag... Jag tänker bara på Sol i Isfolket när jag e där... Tänker på hur hon red över dessa backar för att komma undan bödeln... 

Vi hann även med ett besök på Musteriet i Kivik och när vi kör in på parkeringen tittar Isabella på mig och säger: "Där e din bror!" Jag skrattar och tror hon driver med mig, men när jag vänder mig om står Tim utanför med Queen... Hur stora e oddsen??? *hehe*

SEn var det en tur till Simrishamn och fika nere vid hamnen... Sen var det dags för Glimmingehus... Och jag älskade det... Både Bella och jag var alldeles uppspelta när vi kom dit, men jisses vilka trappor :S Nu fick vi ju reda på i efterhand att det var i försvarssyfte, men pust vad jobbiga de var att gå i *hehe*. Blir till att åka dit i gen månadsskiftet oktober/november och gå på sägenvandring...

En helt underbar dag var det oc hnär jag kom hem var det i princip bara att ringa Daniel och snacka lite skit och sen pladask i säng... Tror jag somnade bums....

Missade matchen i lördags dock, vilket grämer mig, men men... Jag har haft det trevligt ändå *ler*

Lite bilder från helgen=)





 Bella och TOmas=)
 

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Vilken mysig helg (om man bortser från tvättandet)hihi



Ja va e oddsen att han skulle va där samtidigt som dig hehe



kram

Postat av: MammaFiia

Kollade på alla bilder du tagit på er utflykt i helen på bilddagboken och ville bara säga att alla va jätte mysiga=)

Jag e dålig på att kommentera på bdb men de e för mqan vill bara se mer så man tar sig inte tiden att kommentera varje bild hehe.

Men jättefina.



Fresten har jag bott i sjöbo=) Och min moster bodde där (hon dog ju förra våren)



Kramar

2009-09-08 @ 19:22:20
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback