Hemmapremiär=)

Ja jo förvisso och det var underbart att vara tillbaka PÅ ALLVAR i Arenan... Men matchen lämnar väl en del att önska... Backarna e lite vimsiga... Framförallt... Och det gör ont att säga... Jesper Damgaard... Men jag e säker på att han rycker upp sig... Och Anton Blomqvist... Nu var detta hans första match himma på ett tag... Men man gör inte så som han gjorde vid det andra målet... Ett misstag som itne ska få finnas på den här nivån... Men men... Jag ska inte beklaga mig mer nu=) För visst fanns det ljuspunkter... Det roligaste... (Och jag försöker verkligen vara opartisk;) ) e att Patrik har ryckt upp sig från träningsmatcherna... Han e sååååååå cool lugn i de flesta situationerna, smart i spelet och bjuder på enormt rolig hockey med tacklingar och hårda skott... Att han, som alla trodde skulle floppa totalt, gör så himla bra ifrån sig de första matcherna när allvaret tar vid tycker jag ger en bra magkänsla=)

En stor känga vill jag dock ge till folk som står och ropar efter Markus Svensson när Hurme släppt in det fjärde målet... Okej att Hurme inte hade den bästa kvällen i sitt liv men som Madde så klokt sa: Man stöttar det laget tränarna satt på isen oavsett vad!

Nu vill jag varna känsliga läsare för att det framöver kan komma och hnadla en del om hockey och mina känslor för detta=) Eftersom det e min blogg och hockey e min stora passion så skriver jag gärna spaltmeter om det :D

Om vi då bortser från hockeyn vad händer då? Inte överdrivet mycket... Hade huset fullt i onsdags :D(Oj nu blev det hockey igen *hehe*) och det var himla mysigt... Trivs bra i ert sällskap mina älskade vänner=)

I torsdags var det dags för samtal med Majvi:) Gick finfint=) Himla sugen på att läsa till förskollärare nu=D Så ska ta kontakt med kommunen och höra vilka chanser jag har att läsa på distans...

På eftermiddagen åkte jag, Erika och Sofie in till Malmö för att gå på konsert... Var helt okej... Förutom vissa tjejer som skulle fram till vilket pris som helst:S All time low var det som spelade... Och förbandet The Audition... Helt okej:) Dear MAria med All time low kan jag ju rekommendera :D Och likaså Los Angeles med The Audition=D

Idag e det tvätt, en vandring till affären och förhoppningsvis mys med Erika som gäller:)

Nej nu måste jag ner i källaren och ta upp lite tvätt :S

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Jag som egentligen inte e så insatt eller intresserad av hockey tycker de e kul att läsa lite om det=) man ska ju lära sig nåt nytt var dag hehe

Massa Kramar till dej vännen och hoppas du får en bra helg.

Postat av: Anonym

http://amandavardet.se festade med dem i malmö :O

2009-09-20 @ 12:48:44

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback