Helgen som varit...

Ja den har väl bjudit på diverse saker *ler* Mtchen i lördags var ju inget alls att hurra för, men själva dagen i sig var desto bättre *hehe*

Började vid 11 med att Anna och Peter kom hit och fikade. Sen åkte vi in på Malmö Arena... Gick en tipsrunda, kollade de nya souvenirerna och jag måste bara ha en rosa mössa :P

Sen kom spelarna ut för signering och jag vågade... *hehe* Om än röd som en tomat men jag vågade... Och ja jag bjuder på skratten runt omkring :P Synd bara att det mesta av autografen försvunnit:( Skulle gett honom Verres penna... Men men han får väl fylla i den nån gång *hehe*



Just för tillfället e det inte skoj att blogga... Det e därför det tar så lång tid mellan inläggen... men det blir säkert ändring p ådet när man sitter här och degar i höst=)

Nu ska jag göra vid mig inför jobb iaf... Stängning idag och sen eventuellt fika med Bella...

Puss kram på er allihop

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback