Fyyyyyyy

På mig... Usch vad dålig jag blivit på att blogga och fy vad dålig jag e på att läsa andras:( Har bara inte haft energin till det på sistone:( Hänt en massa, men nu verkar det ha lugnat ner sig... KAsnke att man då kan få knåpat ihop ett inlägg om dagen åtminstone...

Carina!! Tänker på er alla!!! Styrkekramar till dig och barnen!!!
Carro: Lycka till i lägenheten=) Saknar dig gumman!!!

I helgen var det Palmfestivalen, eller Mikaeli marknad som jag fortfarande kallar det=). Som vanligt vid såna tillställningar så gör jag av med mer pengar än jag borde trots att jag lovar mig själv att inte göra det *Hehe*. Hade iaf en helt underbar lördag tillsammans med Veronica, Isabella, Peter, Anna och Anna. Åt god mat och drack ännu godare på kvällen;) Dansade till ARVINGARNA konstant och när jag gick hem, trodde jag fötterna skulle ramla av *hehe* Tanken på att ta mig från datorstolen till sängen klockan 2 på natten gjorde precis lika ont som att göra det... Benen gjorde ont, skinkorna ömmade(Och nej det berodde inte på något annat än dansen), huvudet var typ tre nummer för stort pga dåligt vattenintag och för stort alkoholintag... *hehe* Men ack vad värt det det var=) Så tack mina vänner för att ni gjorde min dag/kväll underbar... =)

Försöker komma på vad som mer hänt, men det e väl mest jobb, jobb och ja just det, nämnde jag att jag har jobbat???*hehe*

På lördag bär det av till Danmark... Vet inte om jag åker ensam eller om jag lyckas få med ig Verre=) Återstår att se... Ska väl försöka hinna med och tvätta där innan oxå...

Tredje natten i natt som jag sover oroligt och vaknar med jämna mellanrum för att titta på klockan och inse att jag har ett par timmar till att sova... Ganska jobbigt... Att vakna en gång och få lov att somna om e helt okej, men en tre fyra gånger e inte så skönt... :S

Igår fick jag Viasat hockey och satt och frossade i lite gamla matcher=) Niiiiiiiiice;) Bara längtar tills hockeysäsongen börjar på allvar den 16e... Då kommer det att vara fullt hus här hemma förmodligen... Jag, Peter, Daniel, Anna, Astrid och Sune...

Upptäckte även att jag fått Comedy Central=) Nice om jag får säga mitt *ler*. Visserligen utgick tydligen VH1 och Reality Tv men det kan jag ta=)

Nej nu e det dags för duschen oc hsen till jobb... Ska väl hinna med att kolla till min stad oxå innan jag går... *Hehe* Har fått dille på Metropolis på Facebook=)

Puss och kram

Ps. Uppdaterar nog med lite bilder sen...

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback