Derby igår

Och jisses... Tråkigare match har jag sällan skådat... Men mitt dregelobjekt fick göra mål iaf *hehe* Men hela matchen var *gäsp* och laget behöver verkligen skärpa till sig... Tänker inte hacka på någon enskild, då jag tyckte alla var mer eller mindre anonyma. Men men nya tag på lördag och på onsdag gäller det verkligen=) Hade iaf kul med folket jag gillar *leR*. Daniel, Veronica, Peter, Anna, Erika och Malin... Saknades bara Tina och Lena, men Lena satt visst.... aja imorgon e det "Hockeyns dag" på Arenan från 12.00 om någon e intresserad=) Jag ska iaf vara där :P. Har ett "uppdrag" som jag måste peppa mig själv för ikväll;) Ska nog lösa sig... Även om jag sprang som en dåre igår :P Det hade jag inte klarat...

Jobbade över igår... Men det kändes inte... Kom först på kvällen... Faktiskt inne på hockeyn då jag började bli trött... Tom övertrött... *hehe* Men kul var det;)

Tack återigen till Daniel som alltid är en räddande ängel... Tack tack tack!!! <3

Nej nu får man väl gå coh göra sig en kopp kaffe... Se till så barnen (Ja ni läste rätt BARNEN(Erika och Jocke)) kommer iväg till skolan=)

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback